Keresés ebben a blogban

2014. február 24., hétfő

Meggy kimagozva :)

 Hasznos dolgot tanultam pár éve valakitől, mégpedig azt, hogy ha nem értek egyet valakinek a kijelentésével, azt tekintsem úgy, mint a meggyevést, ahogyan a magját kiköpöm.
Azóta is sokszor eszembe jut, ha megütközöm dolgokon.
Így volt ez pár hete is, erről írtam itt: Wisdom for mothers, avagy Bölcsesség anyukáknak. Itt ugyanis nem tudtam egyetérteni a testi fenyítés abszolút propagálásával, nem mintha Isten nem biztatna rá, csak a mérték....
Szóval nekem ez volt az a mag, amit bizony kiköptem éspedig jó messzire.
De ma jót olvastam a tanulmányban, Betty Scott Stam misszionárius imáját, amit 1934-ben írt:
Uram, felhagyok a saját terveimmel, szándékaimmal, az összes vágyammal, reményemmel és elfogadom a Te akaratodat az életemre. Odaadom önmagamat, az életemet mindenemet teljesen Neked., hogy a tiéd legyen örökre. Tölts be és pecsételj meg Szent Szellemeddel! Használj engem ahogyan akarsz, küldj oda, ahova akarsz és teljesítsd be a teljes akaratodat az életemben bármilyen áron most és mindörökké!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...