Keresés ebben a blogban

2011. október 22., szombat

Legyél olyan nő...

Tegnapi Facebookolás + a ma reggeli Bible olvasás eredménye:

Akkor kezdem a facebookkal:
Egy kedves hugi tette fel ezt a képet.
A felirat magyarul annyit tesz:
"legyél olyan nő, hogy minden egyes reggel, amikor lábad a földhöz ér, a gonosz felszisszenjen: a fenébe, felébredt!" 

Én írtam, hogy ez már oké, mert meg vagyon írva:  
Luk 10:19  Ímé adok néktek hatalmat, hogy a kígyókon és skorpiókon tapodjatok, és az ellenségnek minden erején; és semmi nem árthat néktek.
A bibliaolvasásból pedig:
1Kir 19:18  De meghagyok Izráelben hétezer embert: minden térdet, mely meg nem hajolt a Baálnak, és minden ajkat, mely meg nem csókolta azt.
 Gondoltam bepötyögöm Baál nevét a keresőbe. Mégis ki Ő, aki előtt nem hajlongunk, és akivel nem csókolózunk?
 A szegényes Wikipédia oldalon kívül kb. 600 ezoterikus oldal. Boszorkányok, zsidógyűlölők, ateista oldal és egyebek.
Ezen a helyen egy kicsit jobban összefoglalja.

Kicsi kapcsolatot fedeztem fel egy jó kis tanítással lásd, illetve hallgasd itt!
Ez a tanítványokról szól. Akik, na kik is?

μαθητής  (mathétész)
- tanítvány (életmódként: aki mesterét / rabbiját követi, vele él, tanul tőle)

Etimológia:  a μανθάνω  (manthanó)-ból
μανθάνω  (manthanó)
1) tanul
2) felfog, megtud, megért
3) aorisztoszi alak: megtanul, hozzászokik

Etimológia:  alapszó

Akkor egy-két gondolatébresztő kérdés.
  • Tanítvány vagy?
  • Ha igen, akkor hogyan teszed?
  • Ha nem, miért nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...