Keresés ebben a blogban

2021. július 7., szerda

A szerelemnek múlnia kell

Ez a szomorú dal jutott eszembe. De valóban múlnia kell?

Megfigyelem az elmúlt években tendenciáját, arra jutottam, hogy valóban, de felválthatja azt-, helyébe léphet a hűség, a szeretet, mely döntésen alapul, nem érzelmen.  

Lángoló szerelem életem párja felé, Isten felé, gyermekeim felé, de még a virágaim felé is megkopnak, kifakulnak. (Talán gyermekeim felé legkevésbé, legnehezebben.)

Milyen érdekes, hogy az evéshez mennyire ragaszkodom...

😁😁😁

Ézs 40:8 Megszáradt a fű, elhullt a virág; de Istenünk beszéde mindörökre megmarad!

Máté 22:37 Jézus pedig monda neki: Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...