Keresés ebben a blogban

2019. január 11., péntek

Egy ima

A tegnapra gondolva ma kissé elszorul a szívem, és mi tagadás, dühös vagyok.
Éreztem én, hogy nem kéne beszélgetnünk, mer' ha csak teheti, kóstolgat. Én meg ahelyett, hogy jól kezelném, teljesen bepipulok, rosszul reagálok, és már kész is a baj. Nem véletlen használt Jézus példabeszédeket. Azért, hogy elvonatkoztassak magamról. Ha dühös vagyok nem tudok objektív maradni. Ennyi.
Hááát, hogy ne adjam meg mégse az Ördögnek, amit akar, így imádkozom:
Atyám, kérlek hallgass meg!
Ámbár dühös vagyok, de nem akarok eszerint reagálni. Bevallom, hogy mindenféle dolog átfut az agyamon, hogy hogyan és mit csináljak, de a Te beszéded másra tanít engem. Amit test szerint reagálnék, a testre, az csak rossz dolgokat terem. Benned és a Te hatalmas erődben kell megerősödnöm és a Te fegyvereiddel kell harcolnom ahhoz, hogy a Te céljaidat érjem el. A Te játékszabályaid szerint fogok játszani és mindehhez a Te fegyvereidet fogom használni. Te nem az embert akarod megsemmisíteni hanem a rajta uralkodó Gonoszt, Aki igenis egy személy. Így fogalmazol: Erők és Hatalmak, a sötétség világának urai, és a gonoszság lelkei ellen harcolunk...
Ezért kell a Te fegyvereidet használnom, a Te harcmodoroddal, különben alulmaradok ebben a küzdelemben.
Tehát:
Végül pedig, erősödjetek meg az Úrban, és hatalmának erejében! Öltözzetek fel abba a teljes fegyverzetbe, amit Isten ad, hogy képesek legyetek ellenállni a Sátán minden cselének és ravaszságának! Hiszen mi nem emberek ellen harcolunk, hanem szellemi természetű uralkodók és fejedelmek ellen, a jelenlegi sötét világot irányító hatalmas és gonosz szellemek ellen, akik a magasságban vannak. Ezért szükséges, hogy vegyétek fel és használjátok mindazokat a fegyvereket, amelyeket Isten ad nektek. Így lesztek képesek ellenállni a gonosz napokon, és megtartani az állásaitokat a gonosszal szemben. Tehát álljatok erősen, és vegyétek körül magatokat az igazsággal, mint egy övvel! Vegyétek magatokra az igazságosságot, mint mellvértet! Legyetek állandóan készen rá, hogy a békesség örömüzenetét hirdessétek — ez legyen a saru a lábatokon! Minden körülmények között hordozzátok a hit pajzsát, amellyel kivédhetitek a Gonosz minden tüzes nyilát! Az üdvösség sisakjával védjétek a fejeteket! Vegyétek kezetekbe a Szent Szellem kardját, amely az Isten beszéde! Minden helyzetben imádkozzatok és könyörögjetek a Szent Szellem által. Erre mindig legyetek készen, maradjatok éberek, tartsatok ki az imádkozásban, és járjatok közben Isten embereiért és népéért!
Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...