Keresés ebben a blogban

2017. június 18., vasárnap

Mostanság...


Nagyon szeretnék elsajátítani egy gyorsabb tanulási / olvasási módszert. Rendkívül kecsegtető ajánlatnak tűnik számomra, hogy mindaz, amit az elmém eddig produkált, megsokszorozódik - higgyétek el, vannak távlatok!
Mindez miatt sokat alkudoztam már az Örökkévalóval. Nem akarok olyan dolgokat beengedni a tudatomba / szívembe / szellemem közelébe, ami esetleg blokkolja az Istennel való kapcsolatomat.
Figyelgetem az állapotot:

  •  A kívánság ott van. Vágy van bennem valami olyan dolog után, ami TALÁN, ismétlem TALÁN tiltólistás.
  • Tudom, hogy minden olyasmi, ami tiltás, nem a káromra, hanem a hasznomra van.
  • Elegem van a sok hülyeségből, amivel maguk által karizmatikusnak gondolt hívők bombáznak mindenkit.
  • Tudom, hogy Isten csak szeretetéből fakadóan nem akar valamit megengedni.

  • Tudom, hogy pl a "ne botránkozz" című tiltásakor Jézus nem azért keménykedik, mert rosszat akar, hanem előrevetíti azt a sok negatív hozadékot, amit hozhat számunkra a botránkozás.
  • Tudom, hogy jót tervezett az életem felől.
  • Tudom, hogy ez az egész cucc egy beteljesületlen frusztráció lesz, ha nem teszem meg. (Ámbár nem ez lenne az első eset, hogy kiműt belőlem valamit, ami nem odavaló.)
  • Kértem választ Tőle és ismerve a saját szívemet, sejtem, hogy nehezen fogadnám el a nemleges választ. 
  • ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...