Keresés ebben a blogban

2016. március 30., szerda

A manipulációról

Érdekes, hogy ez hogy a bánatba' jutott ma eszembe?
Mindenesetre 2-kor (értsd hajnali kettő!!!) felkeltem, olvastam szerkesztettem.
Jól van na! Tudom, hogy aberrált dolog, de mit csináljak?
Aztán visszafeküdtem pár órára.
Szóval ez hajnalban volt, most meg letöltöttem egy tanítást és ugyanezt mondják benne.
Női konfi, ez igaz, de férfiaknak pontosan ugyanúgy hajlamuk lehet a manipulációra, ahogy sajnos hallok is ilyesmit. Ekkor kell hálát adnom, mert az én férjem még nyomokban sem tartalmaz ilyesmit. A gyerekeimnek ismét van hajlamuk erre, legalábbis próbálkoznak.
Na szóval visszanéztem és egy-két régebbi írást idehozok.
Ha érdekel, katt.
Derek Prince: Varázslás
Ne tedd
Praxisban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...