Keresés ebben a blogban

2015. december 22., kedd

Kompetenciamérés

Halványan fogalmazódik meg a kérdés bennem, miután kezembe akadt a kislányom mérési azonosítóval ellátott kompetenciamérési cetlije:

  • Isten hogyan értékel bennünket?
  • Felmegyünk egy honlapra és beírva a számot azonosítjuk magunkat, milyen eredményt kapunk?

Mindenki ugyanolyan esélyekkel indul a versenyben. A kapott eredmény ugyanaz: Jézus megszületett erre a földre és elvitte a balhét. Lehetünk szorgos keresztények, vagy lusta ateisták, csak ezzel az eredménnyel léphetünk majd be egyszer a mennyországba:
Jézus miatt kifizetve az összes tartozás.
Milyen más szemmel nézhetek így azokra, akik bosszantanak, lehúznak és állandóan keresztbe tesznek nekem. Miattuk is meghalt Jézus.
Mekkorát emel ez egy ember értékén!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...