Keresés ebben a blogban

2014. szeptember 19., péntek

Egy nehéz nap éjszakája - Avagy egy dolgozó nő naplójából

Sokat fent voltam éjjel és most mégiscsak hála költözött a szívembe.
Éjszaka alvás helyett küzdöttem a tegnapi nap történéseivel:

  • nehézségekkel,
  • megbántottsággal,
  • eldöntendő kérdésekkel,
  • családi gondokkal,
  • gyermekem szomorúságával,
  • sajátommal...
Szédülök a fáradtságtól, de hálás vagyok, mert nem egyedül rovom ezeket a köröket.
Isten látja a szomorúságom! Felhat hozzá a kiáltásom!
Nekem adta a Fiát és Vele együtt mindent!
Róma 8:31-32 Mit is lehetne még hozzátenni ezekhez? Mivel Isten velünk van, ki lehet ellenünk?! Hiszen ő még a saját Fiát sem kímélte meg, hanem odaadta értünk, mindnyájunkért! Akkor hogyne adna nekünk minden mást is a Fiával együtt?
Nem vagyok egyedül, azokkal ellentétben, akikkel nincs Jézus. Pontosabban Jézus velük lenne, de ők nincsenek Vele.
Szegények...
Végül pedig, ha kiment volna a fejemből, hogy ki okozza az álmatlan éjszakáimat:
Efézus 6,10 Végül pedig, erősödjetek meg az Úrban, és hatalmának erejében! 11 Öltözzetek fel abba a teljes fegyverzetbe, amit Isten ad, hogy képesek legyetek ellenállni a Sátán minden cselének és ravaszságának! 12 Hiszen mi nem emberek ellen harcolunk, hanem szellemi természetű uralkodók és fejedelmek ellen, a jelenlegi sötét világot irányító hatalmas és gonosz szellemek ellen, akik a magasságban vannak.  (Mi tagadás, hatékonyak - by szerző)
13 Ezért szükséges, hogy vegyétek fel és használjátok mindazokat a fegyvereket, amelyeket Isten ad nektek. Így lesztek képesek ellenállni a gonosz napokon, és megtartani az állásaitokat a gonosszal szemben. 14 Tehát álljatok erősen, és vegyétek körül magatokat az igazsággal, mint egy övvel! Vegyétek magatokra az igazságosságot, mint mellvértet! 15 Legyetek állandóan készen rá, hogy a békesség örömüzenetét hirdessétek — ez legyen a saru a lábatokon! 16 Minden körülmények között hordozzátok a hit pajzsát, amellyel kivédhetitek a Gonosz minden tüzes nyilát! 17 Az üdvösség sisakjával védjétek a fejeteket! Vegyétek kezetekbe a Szent Szellem kardját, amely az Isten beszéde!
18 Minden helyzetben imádkozzatok és könyörögjetek a Szent Szellem által. Erre mindig legyetek készen, maradjatok éberek, tartsatok ki az imádkozásban, és járjatok közben Isten embereiért és népéért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...