Keresés ebben a blogban

2014. április 6., vasárnap

Szenti-menti, avagy amit Jézus mond az ,,őrzésről"

 Pontosabban nem is nevezném szentimentalizmusnak, ha Isten szíven talál az Igéjével, te pedig elbőgöd magad, hiszen az Ige élesebb mindegyik kétélű kardnál. Képes a szívig, a lélekig és a szellemig behatolni és az ízületek és velők megoszlásáig és megítéli a gondolatokat és a szívnek indulatait.
Ma is így volt, midőn elolvastam Jézus Péterhez intézett szavait, amit feltámadása után mondott neki: János 21:15-17-ig:
Érdekes volt, ahogy a görögben megnéztem.
  • Legeltesd az én bárányaimat! (βόσκω boszkó legelőre hajt, legeltet, etet, legel, legelészik; turkál)
  • Őrizd az én juhaimat! (ποιμαίνω poimainó pásztorként felügyel, állatokat őriz, legeltet, jóllakat, dédelget)
  • Legeltesd az én juhaimat! (βόσκω boszkó legelőre hajt, legeltet, etet, legel, legelészik; turkál)
Ezen belül is az hatott meg, ami annyira gyengéd szeretetről és gondoskodásról tanúskodik: a dédelgetés. Nem egy érzelemmentes etetgetés, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...