Keresés ebben a blogban

2013. január 27., vasárnap

AKAROM AZ ÉLETET SZERETNI!


A nagy lótás-futás közepette, amit hétköznapoknak hívunk, elfogyott az életkedvem. Dávid ezt így írta le:
...életerőm ellankadt, mintegy a nyár hevében...
Nem tudom hol és mikor tűnt el, de tele voltam szorongással, idegbajjal.



Az, hogy egész jól tartottam magam, az egyedül Istennek, meg a tesóknak köszönhető.
Már majdnem így jártam:



...de akkor ezt olvastam:

1Pét 3:10-11 Mert aki akarja az életet szeretni, jó napokat látni, tiltsa meg nyelvét a gonosztól, és ajkait, hogy ne szóljanak álnokságot: Forduljon el a gonosztól, és cselekedjék jót; keresse a békességet, és kövesse azt.
HÁT ÉN AKAROM SZERETNI AZ ÉLETET!
AKAROK JÓ NAPOKAT ÉLNI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...