Keresés ebben a blogban

2011. július 11., hétfő

Gyógyulás belülről

Nem először figyeltem meg, hogy a gyülekezetben egyszerűen meggyógyulok. Odamentem fizikai, vagy akár lelki betegségekkel küszködve, és egészségesen távoztam. Olyan érdekes élmény ez, ahogyan átjárt Isten szeretete, és belülről érintett meg, a vírusoknak, baciknak, kísértéseknek annyi lett. Kis gyógyulások, de fontosak.
Csodák a gyülekezetben Isten visszajelzései: Járj közösségbe, mert erő van abban, ahogyan együtt imádkoztok!
Jak 5:14  Beteg-é valaki köztetek? Hívja magához a gyülekezet véneit, és imádkozzanak felette, megkenvén őt olajjal az Úrnak nevében.
Jak 5:15  És a hitből való imádság megtartja a beteget, és az Úr felsegíti őt. És ha bűnt követett is el, megbocsáttatik néki.
Jak 5:16  Valljátok meg bűneiteket egymásnak és imádkozzatok egymásért, hogy meggyógyuljatok: mert igen hasznos az igaznak buzgóságos könyörgése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...